Hirdetnél? Hirdess nálunk! ontudjamar@freemail.hu Legyél a partnerünk! ontudjamar@freemail.hu

Legyen ez a kezdőlapom

VAGY RAKD BE A KÖNYVJELZŐK KÖZÉ!

Nyilatkozat

Az olvasó köteles betartani a blog.hu által előírt szabályokat, valamint sem a blog, sem a szerkesztők nem vállalnak felelősséget az olvasók kommentjének tartalmáért. Amennyiben az adminok nem tartják megfelelőnek a hozzászólást, illetve az reklámot tartalmaz, azonnali törlésre kerül. A blog és annak szerkesztősége mereven elzárkózik minden nemű politikától illetve tiszteletben tartja a vallásokat. Amennyiben ilyen jellegű poszt van, volt vagy lesz a blogon, semmiképpen sem manipulatív céllal készül(t). Kelt: Budapest, 2012 Január 20.

Továbbá köszönet a...

Kattanj rá!

Lájkolj, Kövess!

Mumifikálódott "tündér"

2012.02.15. 21:45 | SteveV | Szólj hozzá!

Mint a cím is mutatja, egy "tündérnek" nevezett lényre bukkantak 2007-ben. Én nem nagyon hiszem, hogy ez igaz, sőt azt sem, hogy elő-elő bukkanó emberek, szellemek járkálnak az utcán, egyszerűen, mondjuk úgy, híres a város a pálinka főzdéjéről ;) (Ez a mondat nem valós, minden bizonnyal pálinka főzdéjük sincs, ezért a mondatért mindenkitől elnézést kérünk, aki hisz ez effélékben, és további felelősséget NEM vállalunk). Ha van ötletetek, mi lehet ez igazából, akkor írjátok meg: ontudjamar@freemail.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007 késő márciusában bukkant fel a BBC News 24, a The Sun, és a The NY Times hasábjain, illetve több ezer weboldalon a hír: Egy mumifikálódott tündér maradványaira bukkantak Derbyshire-ben. Úgy nézett ki, mint egy ember és lepke keresztezése, és olyan kicsi volt, mint egy újszülött. Körülbelül 8 inch magas volt, vékony, törékeny csontozattal rendelkezett. Még az arca is tisztán kivehető volt, s a fején lévő szőkés színezetű hajszálak maradványait lehetett látni. Az élőlényt Dan Baines találta kutyájával, mikor egy régi úton sétált Derbyshire két kicsiny faluja, Duffield és Belper között. A környék egyébként gyakran volt a helyi misztikumok táptalaja. Errefelé a helyiek gyakran látni véltek egy az út mentén sétáló, majd hirtelen eltűnő alakot, a meleg nyári napokon alkonyatkor pedig táncoló fényeket a messzeségben.
“Épp az úton sétáltam végig, amikor egy domb közelében a kutyám hirtelen ugatni kezdett. (a környék tele van dombocskákkal, hasonlóak a kunhalmokhoz) Folyamatosan ugatott, és nem akart onnan elmenni, szemeit állandóan a dombon tartotta. Kíváncsi voltam és odamentem, beletúrtam a földbe, amikor is észrevettem, hogy valami nagyon különös dolgot találtam! A domboldalban egy mély repedést találtam, ami egy üregben végződött. Túl sötét volt odalenn, ezért a kocsikulcsomon lévő lámpával világítottam be. Egy emberszerű lény alakját véltem fölfedezni, viszont annál sokkal kisebb volt. Első gondolatom az volt, hogy kihívjam a rendőrséget, mivel azt hittem, egy csecsemő, vagy kisgyermek holttestére bukkantam, de mikor jobban megnéztem, letettem a dologról. Az alaknak ugyanis szárnyai voltak. Mivel nem mertem megfogni, bottal piszkáltam ki az üregből, majd telefonon felhívtam a feleségemet!”

A bejegyzés trackback címe:

https://ontudjamar.blog.hu/api/trackback/id/tr594115406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása